marți, 7 iunie 2011

Sunt o piesa universala

Imi place sa scriu. Dar nu in fiecare zi.
Imi place sa calatoresc. Dar nu as putea sa o fac in continuu o viata intreaga.
Imi place sa muncesc. Dar muncesc doar dacami place.
Imi plac prietenii mei. Dar am momente cand ma plictisesc de ei si caut altii. Ma intorc repede la cei vechi si ii pastrez si pe cei noi.
Imi place diversitatea in viata mea. Dar am nevoie de cativa stalpi de stabilitate si constanta.
Imi place muzica. Dar linistea e buna in cele mai importante momente.
Imi plac reuniunile si amintirile. Dar nu staruiesc in ele.

Imi place ca ma potrivesc peste tot. Sunt o piesa universala: pot fi asezata cu succes oriunde, dar lumea merge mai departe si fara mine. Si asta e bine. Caci eu oricum voi fi plecat deja mai departe catre urmatoarea aventura din viata mea.

Bine am revenit pe blog! Merci Roxana ca m-ai batut la cap. Sper sa o faci si de-acum incolo in fiecare zi, caci altfel iar trec ani de inactivitate. :D

2 comentarii:

locke spunea...

Bine ai revenit!:D

Cristina spunea...

Sa nu uitam sa dam autoarei suturi in cap daca nu se tine de treaba... Pls... :D