luni, 13 iunie 2011

Petrec cu ocaua mare

In familia mea originala si extinsa, o sarbatoare nu vine niciodata singura. Odata ce ne-apucam sa petrecem, cu greu ne mai oprim. Zilele noastre de nastere sunt rost de ciocniri inlantuite de pahare, rauri de cadouri si urari, prieteni si surprize. De Craciun nu va mai zic, ca nu e inca vremea, dar... nu e usor. :)

Anul asta de ziua mea am inaugurat o casa noua si insorita. Am mobilat cu ajutorul celor mai buni prieteni o terasa de exact 8 metri. Si am baut Kiwi Collins si Strawberry Mojito la metru, incantati de un apus de soare si de clinchete de juniori jucandu-se.

Dar asta nu e tot. Impreuna cu un commando de 10 viteji rezistenti la distractie, am petrecut 3 zile intense in Vama Vesh, localitate de frontiera binecunoscuta pentru faptele nocturne si diurne ce ar lasa lat chiar si pe cel mai viteaz si mai antrenat dintre traci. Si aici credeti c-am stat? Deloc! Unii ne-am inscris in triatloane si am facut bai in mari inghetate, alergat pe plaje stancoase si biciclit prin paduri dese. Altii i-am urmarit pe primii pe traseu si le-am facut poze, infruntand pericole de nedescris si punandu-ne viata in pericol. Altii am incercat sa ne revenim dintr-o noapte intens petrecuta, doar atat cat sa incepem alta…

Dar asta nu e tot. Nu bine m-am intors din Vama Vesh, localitate de frontiera, ca plec din nou. Catre un loc elegant. Catre un loc de promenada si vacanta. Ma duc la Paris o saptamana. Nu pot refuza un oras in care era cat pe-aci sa ma mai duc de doua ori in viata mea. Nu pot refuza o invitatie asa bine formulata: cu bilete de avion, cazare si masini la alegere.

Si deci ma duc. Dar la intoarcere vor fi poze aici, ciocniri de pahare de champagne, laude si ode aduse celei mai stralucitoare dintre metropolele europene.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Asteptam semnale, depese pictograme sau orice de prin locurile pe unde ai poposit.
Distractie placuta ma cherie !