marți, 28 iunie 2011

Plec o saptamana pe mare, cu yachtul si prietenii

Acum vreo 2 ani m-am revazut pe strada cu o prietena veche, cu care insa am cam pierdusem contactul, asa ca a trebuit sa ne trecem in revista vietile. Cum punctul de atractie pentru mine erau si sunt vacantele, vacantele, vacantele si calatoriile, i-am povestit pe scurt (bine, recunosc: am tinut-o juma’ de ora in mijlocul drumului) despre locurile pe care le-am vizitat in ultimul timp, cat de bine am fost, ce gasca mare am strans, ce distractii nemaivazute am bifat. M-a ascultat, a ras, i-a placut si mi-a propus sa facem impreuna o vacanta (ar fi fost a treia, a patra pentru ea) pe yacht: gasca mare, opriri in porturi, petreceri noaptea cu muzica, lumini, rasete si drink-uri. Ce bine mi-a sunat! Cum a palit toata povestea mea in fata posibilitatii unei asa vacante aerisite, insorite, exotice, luxoase…

N-am facut-o atunci. Am sa vreau sa o fac o data si-o data. Poate chiar anul asta, daca strang destui prieteni pe ambarcatiunea mea. Prieteni pe care, desigur, sa ii iau cu mine o saptamana pe yacht. N-ar fi misto? Daca va place ideea, hai sa incercam, sa vedem ce iese.

Dati click aici si urmariti instructiunile: http://peroniitaly.ro/invita/1450771679. E vorba de un premiu oferit de Peroni, in cadrul campaniei Peroni Yacht Week. :D

Un comentariu:

locke spunea...

Ne place! Ne place, place, place:D Hai pe yacht!