duminică, 12 iunie 2011

Si a fost triathlon Faraasfalt.ro in Vama Veche

Sambata, 11 iunie, la Vama Veche, pe o vreme aparent cainoasa, dar in realitate numai buna de sport, aproximativ 600 de concurenti au luat startul la triathlonul organizat de www.faraasfalt.ro.

Nu, nu m-am numarat printre ei, desi, judecand dupa faptul ca m-am prezentat la toate punctele de start si la toate cele de finish, ai putea sa ma banuiesti de vreun avant sportiv… Dar nu! Am avut interes: fratele si 2 prieteni buni au participat. In plus, unde e o adunare de oameni hop si eu cu aparatul foto…

Care va sa zica a fost frumos. Mai ales proba de inot, 400 de metri sau 800, in functie de optiunea de traseu, intr-o mare inghetata, care a pus in miscare chiar si sangele celor de pe mal… 5, respectiv 10 km de alergare i-au incalzit pe participanti pana la os. Totul a culminat cu un traseu accidentat de padure, deal, vale, rau, ram, de nu mai putin de 35 de km.

Ce-am castigat eu? Pai entuziasmul de a vedea atata lume doritoare de aer, miscare, competitie. Dar si ceva cadre foto (vreo 300) luate aproape de finalul cursei de 35 km de bicicleta. Nu in ultimul rand, fragmente de conversatie cu oameni care trecusera, la ora la care treceau prin dreptul meu, prin momente de maxim efort si moral slabit din cauza noroiului, a distantei considerabile. Obositi, murdari, cu bicicletele praf, majoritatea aveau cate un salut si cate o glumita de facut. De remarcat unul dintre concurenti care a iesit in alergare pe propriile picioare din padure, fara bicicleta (prima fotografie). El o abandonase fiindca se rupsese si a terminat cursa pe jos, ba chiar pe un loc onorabil. Ne-am oferit sa il luam cu masina, dar invingatorul din el a refuzat. Bravo tuturor!

Mesaj pentru participantii la proba de bicicleta: mai stiti cand ati ajuns la pod aproape de Limanu? Mai stiti ca erau 3 nebuni care aplaudau si va incurajau in mijlocul pustietatii si va spuneau ca mai sunt doar 7-8 km si doar pe asfalt? E, eu eram cea cu aparatul foto. Toate pozele facute le voi trimite organizatorilor. Dar daca doriti sa le primiti si direct, dati-mi un mail la cristina punct constantinescu la gmail punct com. Si inca o data FELICITARI!

Toate pozele facute le gasiti aici - http://www.faraasfalt.ro/galerie.html


10 comentarii:

Anonim spunea...

bravo,ma bucur,unul pe bicicleta si unul face poze.ailalti doi unde sunt?e vorba de ai mei....:)

germinia spunea...

hai anduuuuuuuuu

Andi spunea...

Ochelarii... Ochelarii...

Bogdan Ilie spunea...

Multumim pentru poze ... asa este ... la pod la Limanu voi ati fost intradevar o gura de aer pentru toti ciclistii !!!! multumim mult pt. tot .... eu eram atat de rupt ca am reusit doar sa va zambesc.... dar e foarte posibil ca incurajarile voastre sa imi fi facut asfaltul mai usor .... Multumesc din nou !

Florin Sima spunea...

chiar ca ati fost tari cu incurajarile, daca mai erau pe parcurs ca voi scurtam cu o ora cursa . multumesc pt poze si pt "zvacul" indus . sper ca nu ati ragusit prea rau. :))

Cristina spunea...

Bogdan, Florin... ati fost tari! Daca ati ajuns pana la noi inseamna ca ati terminat cursa, deci... chapeau! Ne-am bucurat sa va aplaudam si sa va fotografiem. Ne bucuram ca v-am dat un zvac asa, pe ultima suta. :)

Florin Sima spunea...

daca mai sant si alte poze as fii foarte bucuros sa le postezi sau trimiti, fiind primul meu semi triatlon as vrea cat mai multe amintiri.

Florin Sima spunea...

inca ceva : ai reusit sa faci poze cu toti concurentii care au trecut pe la pod ?

Cristina spunea...

Florin, toate pozele le-am trimis organizatorilor (http://www.faraasfalt.ro/galerie.html). Uite link-urile (sper ca le mai gasesti sus):

http://dlf.transfer.ro/Fara_Asf-transfer_RO-21jun-f91040.ace http://dlf.transfer.ro/transfer_ro-21jun-3980bb44263d9.zip

Florin Sima spunea...

multumesc mult, au mers linkurile. super pozele. acum le am in varianta originala. multumesc inca o data!!!