sâmbătă, 18 iunie 2011

Parisul in sunete

Sunt la Paris de cateva zile. Am multe de povestit. Deocamdata toate sunt senzoriale si voi incepe cu muzica.

Ascult in masina http://mfmradio.fr - doar muzica frantuzeasca. Nu e clasicul acordeon, ci e muzica frumoasa, contemporana. Incercati, o sa va placa...

Asa am descoperit ca Vanessa Paradis mai canta:




Dar descoperirea no. 1 si aroma muzicala a vacantei este sigur Alain Souchon, "Foule sentimentale". Am mai auzit-o, dar aici suna intr-un mare fel.



Bonus: azi am fost la Versailles. Printr-o intamplare fericita, desi nu platisem turul privat, am avut parte de o reprezentatie exclusiva a fantanilor din sala exterioara de bal. Poza de mai jos nu e a mea, e de aici. Vor veni si pozele mele, dar de miercuri incolo...



Pana atunci... care ati fost la Paris si ce NU ar trebui sa ratez?

2 comentarii:

germinia spunea...

ca sa nu ratezi nimic...indiferent ce...ramai acolo:)

Cristina spunea...

mmm... nu inca. dar cine stie? :)