marți, 7 iunie 2011

5 brand-uri care mi-au influentat decisiv viata sociala

Radio ProFM si tigarile Kent. Sa tot fi fost printr-a zecea cand ieseam noaptea in parc la mine la Slatina, sa ascultam Midnight Killer-ul lui Andrei Gheorghe. Avea un prieten un radio cu baterii si fie vara, fie toamna sau primavara (iarna ne tinea prin case), stateam cateva ore cu picioarele pe banca si fundul pe spatar, fumam si tuseam. La inceput eram cativa, apoi din ce in ce mai multi. La un moment dat am realizat ca nici macar nu mai ascultam emisiunea. Doar spuneam bancuri, radeam, ne impingeam unii pe altii dupa criterii de indragosteala secreta, faceam planuri si plecam acasa la somn. A doua zi ne revedeam la scoala si stiam ca suntem speciali unii pentru altii: eram conectati printr-un secret. Midnight secret.

Cartela Connex Kamarad cred ca a jucat in viata mea rolul de cel mai puternic socializator. Datorita ei am si azi in viata mea cei mai buni si vechi prieteni. Si tot Kamaradul mi-a consolidat si inceputurile dragostei celei mari. Pai 1.000 de minute pe luna n-or parea cine stie ce acum. Dar atunci, prin 2001-2002 era o cantitate uriasa de vorba. Ne chinuiam sa gasim suficiente motive de socializare pentru a le consuma: planuri de iesiri in club, in week-end, la munte, la mare, organizarea petrecerilor noastre sau ale prietenilor. Toate se faceau mai intai la telefon. De dimineata pana noaptea, de vineri pana duminica. Mai tii minte Kamarade? :) Acum facem asta pe Facebook. Si ne place.

Canon e cel mai recent brand care imi influenteaza decisiv viata sociala. M-am inscris anul trecut la o scoala foto la Scoala Populara de Arta - www.sarta.ro. Acolo, pe langa 2 profi foarte misto, Mihaela si Paul Agarici, am dat peste noi prieteni care au inceput deja si sigur nu se vor lasa pana nu imi schimba decisiv viata sociala. Canoanele, Nikoanele, vreo 2 Sony-uri si un Pentax (uit pe cineva? :P) ne insotesc in taberele de foto de la Cheia, in iesirile de fiecare week-end din sau din jurul Bucurestiului si inca in multe altele in pregatire.





3 comentarii:

Marian spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Marian spunea...

Si care e al 5-lea brand? Pro FM, Kent, Connex, Canon si...?

Cristina spunea...

Facebook.
Dar, la fel ca si in cazul Canon, istoria asta inca se scrie. :)