Asa cum ziceam ieri, azi am fost la evenimentul organizat de Intell Competitiv la Marriott, "Competitivitatea prin informatie" sau "Ce nu stii ca stii?". Recunosc, mi-e putin neclar titlul evenimentului... dar cam aici se opresc lucrurile care-mi sunt neclare.
Prezentarea lui Vasile Paun, Directorul General Intell Competitiv a fost scurta si la obiect, o introducere mai degraba a guest-speakerului suedez Gabriel Anderbjork, founder si executive director al Comintell . Acesta a vorbit despre "Rolul si valoarea informatiei dintr-o organizatie", referindu-se la experienta sa la Comintell si cea de 5 ani din cadrul Ericsson, aceasta din urma culminind cu pozitia de Corporate director of Competitive Intelligence.
Din prezentarea lui Gabriel:
"If we knew what we know, we would double our profit overnight."
"In Finland, a case study showed that, 60-65% of the employees in the high rank corporations don't recommend their companies as good-ones-to-be-working-for."
O prezentare poate chiar mai ampla si mai specifica a avut Georgian Dinca, Technical Consultant Intell Competitiv, despre "Taxonomie ca limbaj comun in companii".
"Taxonomia = o aranjare ierarhica de concepte sau categorii de subiecte."
"Taxonomia ne ajuta sa gasim informatia dupa modelul nostru mental si in functie de profilul de business prin:
- structurarea informatiei astfel incat sa fie accesate doar partile relevante ale informatiei;
- conectarea oamenilor la documente (pull), documentelor la oameni (push) si oamenilor la oameni;
- comunicarea unei harti mentale a mediului in comunitatea noastra de business."
"Internetul e mai mult o problema decat o solutie, din cauza cantitatii prea mari de informatie nefiltrata. Solutia: structurarea informatiei cu ajutorul unui instrument specific industriei in care activam."
Solutia: Comintell KXC5
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu