luni, 6 aprilie 2009

Pisica birmaneza de dat

Pe 11 septembrie 2008, Freddie, Pisica Neagra (vezi foto), dadea nastere unei serii de pisoi foarte special colorati, dovada a multitudinii culturale din spatele blocului nostru, printre care si un pisi alb, imaculat. Albul imaculat s-a transformat in culoarea cremei de ou, cu pigmente maron accentuand urechile, botul si labutele (foto). In ciuda oricaror reguli genetice, ochii au ramas albastri, dar a pastrat expresia adorabila a mamei ei Negre. Desi ne-am dorit foarte mult sa pastram mama si fiica impreuna, sa se joace, sa traiasca in pace si intelegere, acest lucru a devenit o utopie. Pisica Neagra e extrem de geloasa si de suparata pe cea mica, asa ca ne-am hotarat sa punem punct scandalurilor si sa incercam sa ii gasim Junioarei o casa primitoare. Va asigur ca veti beneficia de cele mai adorabile giumbuslucuri, de cea mai amuzanta mutrita cu putinta si de cel mai sonor tors din istoria felina recenta. :)








Daca vreti sa o adoptati, lasati un comment si intram in legatura.

11 comentarii:

locke spunea...

Ce mistoaka s-o facut fie-sa lu' Neagra!;)

madaalex22@yahoo.com spunea...

vreau si eu un pui.madaalex22@yahoo.com

cristina spunea...

ti-am lasat un mail...

Christine. spunea...

draguteeeeee:d
am dat peste blogul taudin intamplare:)) mi-am dat pe google un search al numelui meu [tot constantinescu cristina sunt si eu] si l-am gasit pe al tau:)
scrii fain.

Cristina spunea...

@ cris - foarte tare. merci. deci noi, cu numele cristina constantinescu avem toate obiceiul sa ne google search-uim? nu te enerveaza cristina constantinescu, pr sau fost pr la tvr care ocupa primele rezultate? :))

Daniela spunea...

Vreau sa zic ca am si eu o mica negresa. Parintii ei sunt identici cu cei ai junioarei tale. Am intrat aici special sa ii vad. O foarte mare coincidenta nu?

Cristina spunea...

WildCat, haha :)), da,da foarte tare!

Alex spunea...

Ziua buna,
Stiu ca a trecut ceva vreme de la momentul cand ati postat anuntul, am si eu insa o intrebare: Cunoasteti pe cineva care ar mai avea de dat pui de birmaneza?
Multam mult,
Alex

Cristina spunea...

alex, din pacate nu am idee...
incearca site-uri de anunturi. imposibil sa nu gasesti. :)

Anonim spunea...

Rog si eu pentru copii mei,un motanel? Se paote si un raspuns..daca a mai facut ,desigur....Mii de multumiri!

Cristina spunea...

anuntul e ffff. vechi si pisica-mama nu a mai facut pui intre timp. :(

sunt insa site-urile de animale pline de anunturi, sigur gasesti o pisicuta pentru copiii tai. succes!