marți, 14 aprilie 2009

Domeniile .tel - informatie accesibila instant de oriunde

Mi-am schimbat jobul. Am ramas in MPI, dar am trecut de pe postul de coordonator Profesiionline.ro, pe postul de Brand Manager Apropo.ro.
Ieri am fost la primele mele intalniri din noua postura si evident ca nu am carti de vizita actualizate. N-am avut ce face, decat sa modific cu pixul datele de pe fostele carti de vizita si sa le schimb, asa mazgalite, cu interlocutorii. Mi s-a parut jenant, dar chiar atunci m-am gandit ca, mazgalite, nemazgalite, cartile de vizita de carton tot greu practicabile sunt, iar informatia din ele, desi pretioasa, foarte greu accesibila.
Azi citesc la Victor Kapra pe blog despre domeniile .tel si cum imi rezolva ele problema de mai sus: informatie actualizata instant si extrem de usor accesibila oricand, de oriunde. Am cumparat doua domenii. Astept sa mi se confirme tranzactia si revin cu detalii. Pana acum sunt impresionata de serviciu.
Cititi voi mai multe aici.

Un comentariu:

Christine. spunea...

:)
La faza cu google-itul numelui, eu cel mai des ma caut drept Thunder-Chris.
Oricum. Ma mir ca am gasit pe cineva cu acelasi nume ca mine. te pun in blogroll si iti voi urmari blogul in continuare :D